onsdag 24. august 2011

Borte bra..


Hjemme best, er en setning som ofte blir brukt av de to små her i huset. Når vi har kommet hjem fra ferie,  søndagsbesøk, eller kun vært en tur på butikken. ."Borte bra hjemme best!" sier storebror. "Botte ba hjemme best!" istemmer lillesøster. 


Veggen i yttergangen er den første som møter oss..Nå har jeg printet ut denne strofen på glossy papir, og jeg syntes det ble ganske fint jeg:) For å legge vekt på dette med hjem plasserte jeg det orginale husnummeret (fra 1957) på rammen. Dette sa takk og farvel i fjor, og er godt preget av tidens tann..Historie..Det liker jeg:)


Skyvedøren inn til garderoben holder vi lukket..;) 


Jeg må innrømme at hverdagen kom som et lite småsjokk på meg. Levere her og levere der..Kampen med klokken er igjen tilstede, og jeg må bøye meg i beundring til alle dere med 2 barn+  her i Norge. Morgenene er en utfordring!

21 kommentarer:

  1. Guri, det gjorde seg på veggen. ELsker bildene dine. Vakre!

    SvarSlett
  2. Så fine gangbilder! Og så sann den setningen er! Fint å reise vekk, men alleraller best å komme heim igjen. Heldigvis!

    Kan godt forstå at kvardagane, og spesielt morgonane kan bli travle. Det er dei her òg gitt... Viktig då å roe ned når ein kan:-)

    God hauststarteklem frå meg
    G

    SvarSlett
  3. Så kult med det gamle husnummeret på toppen. Her er det "godt å komme hjem" som er standardfrasen når vi er innenfor døren :) -både fra storebror og lillesøster. *♥*

    SvarSlett
  4. Borte bra hjemme best bruker vi også ;) kult at du har satt husnummeret oppå . Og jeg liker det rustikke - historie :)
    Det er en kabal å få dagene til å gå på skinner for en småbarnsfamilie . Her er vi over denne fasen i livet , men da møtes nye utfordringer ;)

    Fine bilder :)
    klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Det var virkelig et stilig hjørne! Bildet, husnummeret, krakken, vesken, jeg LIKER det! Og det herlige gulvbelegget, er det gammelt eller nytt?

    SvarSlett
  6. Det ble virkelig kjempefint! Jeg har også et gammelt nummerskilt fra huset her som jeg sparer på til jeg får en god idé. Du har virkelig funnet en smart måte å få brukt det på, kjempedekorativt :)

    Nydelig stoffer du har funnet på Etsy også :)
    Ønsker deg ei fin uke!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  7. eg er så enig med dine små! :)

    nydelege bilete

    den kvardagen, ja...må innrømme at eg gruer meg litt til me skal fire mann ut dørene på morgonkvisten. godt eg og litlegut skal kose oss heime nokre månader til :)

    -klem til deg

    SvarSlett
  8. Veldig stilig - og søte de små ;)

    SvarSlett
  9. Hvor kommer den kurven fra? :)

    Fin blogg :D

    SvarSlett
  10. Helt enig!!
    Kjempefine bilder!!:)
    Har faktisk en prikk lik koffert som du viser her!

    Lykke til i kampen mot klokka!;)
    Klem

    SvarSlett
  11. Det ble ordentlig fint! Har sansen for print med budskap som betyr noe!

    SvarSlett
  12. Hærlege bilete. Ser ikkje føre meg stressa småtroll og mor på morgonen her ;) Vi har òg fått litt kvardagssjokk. Ganske sveitt på veg ut døra, det må væl gå seg til?

    Reine og flotte bilete!

    Hanne

    SvarSlett
  13. Så fine bilder fra gangen og det nye bildet:) For det slagordet er jo så sant:) God ide å printe ut på glossy papir:) Stilig husnummerskilt:)

    Har hatt to små vi også og har levert her og der:) En kamp mot klokka hver dag, skulle lite til for å velte hele tidsskjemaet:) Nå har vi store barn, det er godt det også;)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  14. Så fin veggpynten ble.Liker gangen din!

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder! herlige detaljer synes jeg*smile*

    ...og så er jeg heeeeelt forelsket i det sjakkrutete gulvet! VAKKERT!*smile*

    Ønsker deg en flott kveld videre, til tross for at hverdagen igjen er over oss*smile*

    Klem klem

    SvarSlett
  16. Det ble kjempefint! For en fin gang dere har! Og for noen fine bilder du tar!

    PS! Kjekt du vil være med på lotteriet mitt! :)

    SvarSlett
  17. Stilig og ja, det er så sant som teksten sier :)

    Stor klem og takk for sist!

    Milla <3

    SvarSlett