onsdag 6. mars 2013

Pasteller + Vår

Dere er sikkert møkkings lei av å se bilder av kjøkkenet nå! .. Men siden det er favorittrommet mitt i huset  blir det naturlig nok mest knipsing her. 
Mars-solen varmer i huset , og våren er virkelig ikke bare et ønske lengre!

Nå for tiden er det full bytting på hvem som skal være hjemme med småsyk trultemor. 
..Utfordrende for en liten å være inne så mye, så i dag snek vi oss ut på kafe
Pletter, juice .. og kaffe..Himmelen for begge to!


Kalender fra Zu

16 kommentarer:

  1. Hei flinka!:)
    ...tror ikke jeg blir lei av å se bilder fra noen rom hos deg jeg...du har det jo så utrolig flott!:)

    Håper dere hadde noen flotte vinterferie-dager!

    Ønnsker deg en flott kveld!
    ...og masse god bedring til lille snella:)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. I am also thankful for the simple photos, everything is lovely... especially the washi tape images, the Zu calendar and the pink flowers by the sink!

    SvarSlett
  3. Nei da, Christine.. jeg er ikke lei kjøkkenet ditt. Det er så fint og jeg tåler å se det mange ganger til!
    Så har du dette fine oppvaskhåndklet jeg ønsker meg ser jeg.
    Jeg har visst litt mani med oppvakshåndkler, men ofte blir de til andre ting også da.
    Fin senkveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Jeps! Nå er det pasteller hvor enn man snur seg! Og vi klarer litt til av det kjøkkenet ditt, any day ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  5. Forstår godt at du liker deg på kjøkkenet ditt :) Kjedelig med og for små, syke barn. Her er heldigvis alle friske for tiden - bank i bordet!

    SvarSlett
  6. Åneida, blir ikke lei kjøkkenbilder fra deg kan du skjønne!
    Liker fargene og stemningen så godt!! Så nydelig med det gule, grå og lyseblå sammen.......... ser utrolig koselig ut å bo der, rett og slett!
    God bedring i huset!
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  7. Sikke en fin udsigt du har!

    SvarSlett
  8. Blir ALDRI lei det nydelige kjøkkenet!!!

    SvarSlett
  9. Jeg er ny hos deg, og ble veldig glad for bilder av ditt kjøkken :-) Elsker gulvet og stol-bildet. Stiilig! Kan gjerne se mer. God helg til deg.

    Klem fra Monica.
    :-)

    SvarSlett
  10. Kjøkkenet ditt er så herlig fint at det gjør ingenting med flere bilder derfra! ;)

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder og farger :)

    Ønsker deg ei fin uke :)

    SvarSlett
  12. Bare kjør på med kjøkkenbilder - de er nydelige!
    Kjedelig for de små å være syke.. Her har vi også byttet på å være hjemme med syk jente i en periode. Krysser fingrene for sykdomsfrie uker fremover, både hos dere og oss!
    :)

    SvarSlett
  13. Nydelig bilder fra ditt nydelige kjøkken;) Blir aldri lei;)
    Finfin dag til deg;)

    -malla-

    SvarSlett
  14. Herlege bilder!!
    Det er berre å fylle på med kjøkken bilder, blir ikkje lei, nei ;o)

    fin, fin dag!

    klem

    SvarSlett
  15. Absolutt ikkje lei... for no fann eg ut kva slags brødristar som skal i hus når den gamle ikkje dug lengre.
    Helene

    SvarSlett
  16. Fantastisk flott kjøkken! Hvilken kjøkkeninnredning er det?
    Christine

    SvarSlett